Arbeids- en ondernemingsrecht

Bij BVDK Advocaten kunnen wij jou bijstaan op het gebied van arbeids-  en ondernemingsrecht. Denk daarbij aan het sluiten van arbeidsovereenkomsten, maar ook aan een beëindiging  van het dienstverband al dan niet door middel van een vaststellingsovereenkomst.

Op het vlak van ondernemingsrecht houden wij ons onder meer bezig met overeenkomsten op het vlak van koop en verkoop van je onderneming, fusies, algemene voorwaarden, ZZP-overeenkomsten, etc.

Of het nu gaat om advies, onderhandelingen of geschillen in het kader van jouw onderneming of personeel, wij kunnen je met raad en daad bijstaan.

Bij het ondernemen kun je op het juridische vlak veel tegenkomen. Daarbij hanteren wij het motto “better safe than sorry”. Wij worden dan ook het liefst zo vroeg mogelijk bij mogelijke vraagstukken betrokken, zodat je als ondernemer een goede startpositie hebt en niet nodeloos in een procedure terechtkomt en/of op hoge kosten wordt gejaagd. Wij kunnen je op de onderstaande onderdelen bijstaan, al dan niet in een procedure. Heb je een vraagstuk wat je niet in de opsomming tegenkomt, schroom dan niet om toch contact op te nemen. Mochten wij je niet zelf kunnen helpen, dan hebben we een groot netwerk waarbinnen we je wellicht kunnen doorverwijzen.

BVDK advocaten staat voor je klaar op het gebied van:

• Opstellen arbeidsovereenkomst
    • Beëindiging dienstverband
    • Mediation bij beëindiging dienstverband
    • Opstellen vaststellingsovereenkomst
    • Fusies en overnames
    • Algemene voorwaarden
    • Opstellen ZZP-overeenkomst
    • Opstellen specifieke overeenkomsten
    • Business to business geschillen (B2B)
    • Business to consumer geschillen (B2C)

Heb je nog vragen?

Bel of mail ons gerust en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.